Doprava a platba
Doprava a platba
Doprava
O prijatí tvojej objednávky ťa budeme informovať emailom do 15 minút od odoslania objednávky. Objednaný tovar pre teba zabalíme a pošleme čo najskôr po obdržaní objednávky. Pri odosielaní ťa o expedícii tovaru budeme informovať emailom, v ktorom uvedieme presnú čiastku za tovar vrátane poštovného, spôsob dodania a číslo zásielky. Reálne môžeš očakávať doručenie balíka v priebehu 2-5 pracovných dní.
Ceny a spôsoby doručenia
Tvoju objednávku si môžeš nechať doručiť po celej Slovenskej republike. Ako spôsob dopravy môžeš zvoliť osobný odber na partnerskom odbernom mieste sietí Zásielkovňa alebo prepravnú službu In Time (PPL).
Dopravu a vrátenie majú všetci zákazníci zadarmo.
Osobný odber v sieti Zásielkovňa
Objednávku si môžeš nechať doručiť na viac ako 1400 odberných miest v partnerskej sieti Zásielkovňa.
- Objednávku môžeš sledovať online.
- O doručení objednávky na odberné miesto budeš informovaný SMS a mailom, od tejto chvíle máš 7 dní na vyzdvihnutie.
- Objednávku môžeš vyzdvihnúť vďaka heslu v informačnej SMS a mailu.
- Lehotu na vyzdvihnutie si môžeš prostredníctvom SMS predĺžiť až na 21 dní.
Expresná dopravná služba In Time (PPL)
- PPL doručuje balíky vo všedné dni od 8 do 18 hod.
- Doručovateľ ťa bude v deň doručenia telefonicky kontaktovať, aby s tebou dohodol podrobnosti predania - čas doručenia, výšku dobierky (v prípade, že si už neuhradili tovar on-line pomocou tvojej platobnej karty)
- V prípade dobierky môžeš uhradiť sumu za balík v hotovosti alebo platobnou kartou priamo u vodiča pri prevzatí zásielky (možnosť platiť kartou len pre dodanie na území Slovenskej republiky).
Cestu zásielky je možné sledovať na internete na webovej stránke www.ppl.cz
123 kuriér - Kuriér pre všetkých
- Kuriér rozváža štandardne vo všedné dni od 8 do 19 hodín.
- Po podaní zásielky ti kuriérska služba zašle informačný e-mail, v ktorom nájdeš číslo tvojej zásielky, ktorú ďalej môžeš sledovať on-line na stránkach kuriérskej služby.
- V deň doručenia ťa bude 123 kuriér informovať prostredníctvom SMS o predpokládanom čase doručenia.
- V prípade potreby ťa bude kontaktovať aj telefonicky.
Prevzatie a reklamácie - ak je zistená pri preberaní zásielky závada, poškodenie či nekompletnosť zásielky, je nutné ihneď na mieste spísať s obsluhou výdajne zápis o škode (obsluha je povinná ho mať pri sebe), ktorý podpíšu obe strany a príjemca si ponechá u seba jeho kópiu. Na neskoršie reklamácie spôsobené prepravou nebude braný ohľad!
Platba
Tvoju objednávku môžeš uhradiť dobierkou pri preberaní zásielky alebo online cez platobnú bránu GoPay, v ktorej nájdeš online platbu kartou a rýchle online platby väčšiny bánk.
Dobierka
U spoločnosti PPL objednávku zaplatíš v hotovosti (alebo platobnou kartou priamo vodičovi) pri prevzatí balíka.
U spoločnosti Zásielkovňa objednávku zaplatíš priamo na výdajnom mieste, v hotovosti alebo platobnou kartou. Upozorňujeme, že niektoré výdajné miesta neprijímajú platobné karty, sledujte teda informácie uvedené u tebou zvoleného výdajného miesta.
Dobierka je spoplatnená čiastkou 1 euro.
Online platby cez GoPay
Platobná brána GoPay je systém vyvinutý pre internetové obchody. Sprostredkováva jednoduché, rýchle a bezpečné online platby. GoPay združuje platobné metódy väčšiny bánk pôsobiacich na slovenskom trhu. Platobná brána GoPay je prevádzkovaná na základe povolenia udeleného Slovenskou národnou bankou pre poskytovanie platobných služieb malého rozsahu a zároveň podlieha jej stanovenej kontrole.
- George - rýchla online platba pre klientov Slovenskej sporiteľne.
- Sporopay - rýchla online platba pre klientov Komerční banky.
- ČSOB - rýchla online platba pre klientov ČSOB.
- Fio banka - rýchla online platba pre klientov Fio banky.
Priebeh platby
Peniaze sú prevedené na účet predajcu v priebehu niekoľkých minút. Vďaka tomu môže predajca odoslať tovar rýchlejšie. Bezpečnosť transakcie garantuje tvoja banka, pretože platba prebieha priamo vo tvojom internetovom bankovníctve.
Po prihlásení do tvojho internetového bankovníctva ti bude predložený predvyplnený príkaz na úhradu obsahujúci všetky potrebné údaje k platbe, ktoré stačí len potvrdiť.
Platba kartou online cez GoPay
Použitie platobných kariet VISA, MasterCard a Maestro je pohodlným a bezpečným spôsobom bezhotovostnej platby. Pre platbu kartou na internete musíš mať pre toto kartu aktivovanú - informuj sa vo tvojej banke.
Údaje zo svojej platobnej karty odovzdáš priamo banke, nie predajcovi. Nikto zo zamestnancov nemá prístup k údajom o tvojej platobnej karte.
Prijímame platobné karty VISA, VISA Electron, MasterCard a Maestro.
Ako postupovať pri platbe kartou?
V objednávkovom formulári vyber spôsob platby - platobnou kartou. Po odoslaní objednávky budeš presmerovaný do platobnej brány, kde budeš vyzvaný na zadanie údajov o tvojej karte:
- číslo platobnej karty
- dátum ukončenia platnosti karty
- CVV2 / CVC2 - posledné trojčíslie predtlačené na podpisovom prúžku tvojej karty
Tieto údaje zadávaš priamo banke, ktorá zaistí nerozlúštiteľný zakódovaný prenos dát a nám iba oznámi výsledok autorizácie a dáva tým pokyn k vybaveniu objednávky. Týmto je odstránená možnosť zneužitia tvojej platobnej karty subjektom, od ktorého si tovar kupuješ a voľného prenosu nechránených dát na verejnej počítačovej sieti.
Ako postupovať v prípade problémov?
Pokiaľ nám banka nepotvrdí platbu tvojou kartou, môže to byť z nasledujúcich dôvodov:
- Údaje o platobnej karte neboli vyplnené správne.
- Na tvojej karte nemáš dostatok finančných prostriedkov.
- Vyčerpal si limit pre internetové transakcie.
- Tvoju kartu nemožno použiť pre platbu na internete - obráť sa na tvoju banku a nechaj si tento typ transakcií povoliť.